img
[ Updated threads · Nowe wiadomości · Członkowie · Regulamin forum · Wyszukiwanie · RSS ]
  • Strona 1 z 1
  • 1
Forum » Ogólne » O RGS » Historia RGS
Historia RGS
MaychalPlData: Piątek, 2016-08-19, 18:26:13 | Wiadomość # 1
Grupa: Usunięte





19.08.2016

Zaczęło się skromnie gdzieś w okolicach 2012r jeszcze pod nazwa HentisComputerEntertainment (wiem niezbyt przyjemna nazwa) napisałem kilka małych programów w notatniku. W niedługim czasie dołączyło do mnie dwóch znajomych. Tak powstała ekipa HcE.

Nadszedł rok 2013 pojawiło się pierwsze logo zmieniane chyba trzy razy. Wtedy powstała pierwsza gra w RPGmakerze "Dragon Warrior" z której kilka prac pojawiło się w galerii. Rok później przenieśliśmy się na nowy silnik UNITY 3D (teraz Unity Engine 5), na którym powstał test silnika pod nazwą "Game test" oraz pierwsza gra "Fly Machine", która początkowo miała być symulatorem wszystkich pojazdów, lecz przerosło to moje umiejętności. Gdyby ktoś chciałby mnie zapytać to nie nie jestem dumny z tego symulatora xD
Nasza nazwa została wreszcie zmieniona na RayZen Games Studio (RGS).

Pod koniec 2014 roku dzięki wygranej w konkursie u Moskita
( ͡° ͜ʖ ͡°) założyłem oficjalną stronę RGS'u, z ekipy odeszła jedna osoba,
którą szybko zastąpił twórca gry dla roja (tak ta która jeszcze się robi). W tym czasie postanowiłem odrodzić wyżej wspomniany test,
który miał się ukazać na Andku i WP przez co uszkodziłem pliki...

RGS oficjalnie zawiesza działalność. Gry zostają usunięte ze strony pobierania z potrzeby ich usprawnienia i naprawy błędów.

Minął rok 2015 oraz pierwsza połowa 2016 zaczęliśmy kilka projektów, które wątpię, żeby ujrzały światło dzienne, za niedługo pojawi
się paczka z grami sprzed 2014r i mam nadzieję, że szczęście wreszcie nam dopisze.


Dodatkowe info:
- nie wspomniałem tutaj o serii "Survive ", ponieważ nie pamiętam już kiedy powstała pierwsza część

- w 2014r pojawiło się Fly Machine "Alpha 2"
- w tym samym roku przestaliśmy aktualizować Fly Machine, powstało za to Masters Of Sky
- w między czasie (2014r) starą ekipą nagraliśmy małą serię "Zagrajmy w GodMode"

- tak mam dwa konta na tej stronie, sam nie wiem po co biggrin

Rok 2018...

Już traciłem nadzieje i chciałem zamknąć to co w sumie nigdy się nie rozwinęło. Jednak jakoś zgadałem się z dwiema nowymi osobami, z którymi może uda się wreszcie ożywić ten projekt jakim jest RGS i wszystkie prace z nim związane. Zaczynamy w sumie od nowa, wszystkie poprzednie projekty, które zostały stworzone w poprzednich latach zostają na tą chwilę zamknięte( prawdopodobnie na zawsze). Jedynym wyjątkiem jest baza pozostała po pierwszej grze,którą chciałbym rozwinąć dla rozgrzewki i przygotowania gruntu.

Tak więc mamy tutaj nowe RGS i nową ekipę składająca się z prawdziwego programisty, grafika-tłumacza oraz osoby, która potrafi wszystko złożyć do kupy wink

Minęło już praktycznie 7 lat od pojawienia się pomysłu stworzenia tej rzeczy i miejmy nadzieję, że w okrągłą rocznicę pokarzemy wszystkim coś naprawdę ukończonego i dobrego ^^

Dodatkowe info:
- w tym roku/w styczniu na stronie pojawią się wszystkie dawne projekty
-  dalej mam chęć na 3D w Unity, ale prawdopodobnie pierwsze projekty będą w 2D, a późniejsze w dużo bardziej zaawansowanym i stabilnym UnrealEngine

19.11.2019

Po roku wolnego rozwoju wydajemy za niedługo drugą część Survive, ostatni raz na silniku bazującym na wolf3d. Reaktywujemy potem naszą pierwszą grę pod innym tytułem i o wiele bardziej zaawansowaną. Idziemy powoli do przodu  tongue

10.08.2021

Poprzedni rok był pod znakiem lockdown'u, wszystko było zamknięte łącznie z pracami u nas. Na szczęście w tym roku wracamy na właściwe tory.
Kontynuowane są prace nad grą RPG, będącą ostatnim projektem w 2D

Dodatkowe info:
- paczka dawnych projektów w tej formie została usunięta ze strony
 
Forum » Ogólne » O RGS » Historia RGS
  • Strona 1 z 1
  • 1
Wyszukiwanie: